donderdag 9 december 2010

Wat gaan we eten met Kerst?





Ja, eerst natuurlijk een kerstboompje halen.
Dan zorgen dat er kaartjes gemaakt worden en ondertussen gaan je gedachten uit naar het kerstdiner. Adrie wil het grootste deel voor zijn kiezen nemen en had het over kleine kwarteltjes.Als dat maar goed gaat! Ik ben er nog niet uit hoor. We hebben maar 1 oven en dat is lastig wanneer er op hetzelfde moment de ratatouille in moet.Dat kan een interessant verhaal worden.Het spettert in de keuken. Wanneer het maar niet oorlog in de keuken gaat worden.
OK......ik heb de kwarteltjes besteld bij de poelier
Ik zal eens op zoek gaan bij Julia Child en anders op internet.

Vandaag ben ik met een vriendin samen een kerstboom gaan kopen.Zij opperde het idee of we niet samen iets kunnen doen zoals "the two fat lady's". Lijkt me wel spannend worden.



Dit is ze. Over 1 week gaan we samen naar een lezing van Charlotte Mutsaers in Oostende. Oh...daar kan ik me op echt verheugen. Ik ben benieuwd hoe ze reageert wanneer we elkaar ontmoeten .Dat verwacht ze natuurlijk niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten